#6: Hoor je wel wat jouw klant je probeert te zeggen?
Product-market-fit, dat is eigenlijk een fancy woord om zeggen: jij hebt exact dàt product dat jouw klant wil en waar hij of zij voor wil betalen. Hoe bekom je die perfecte verhouding? Door je fierheid opzij te zetten en te gaan luisteren naar je klant. Ook als ze een mondmasker draagt.
#5: Barbie in business.
Dat bestaat, een strategische ondernemersmentor die ook van Barbie houdt. Ze typt dit. Ze is écht. En in een wereld waar we op zoek zijn naar authenticiteit, is dat net de opdracht: durf jezelf te zijn. Ik heb getwijfeld maar gedaan: Barbie en Ken zijn mijn vennoten. Hier leest u waarom.
#4: Riches are in the niches.
Mijn favoriete doel: jou in elke post één kleine vraag aanreiken, die - als je ze allemaal ter harte neemt - je bedrijf op één jaar tijd volledig kunnen transformeren. Voor een niche gaan is er zo eentje: ben jij degene die wél durft?
#3: Over in rondjes lopen.
We zouden liefst allemaal in één rechte lijn op ons doel afgaan. De waarheid is dat twee populaire patronen dit verhinderen. Maar hoe begin je daar dan aan?
#2: Wie is Compagnonne?
This is truly me. Ik besloot bij oprichting van deze mentorpraktijk dat ik 100% mezelf wilde zijn. Take it or leave it. Ik ben benieuwd naar truly you!
#1: Never be boring.
Get your fundamentals right and the level of everything else will rise. In mijn optiek zit het verschil tussen een succesvolle solopreneur én een minder succesvolle solopreneur in één ding. Durf. Te beginnen met: durf op te vallen. Of hoe risky safe wordt en omgekeerd.